Εμπνέοντας τους επιστήμονες του μέλλοντος
Σύνδεση της Ακαδημαϊκής Κοινότητας με την Κοινωνία
Το πρωτάθλημα έχει ως στόχο να παράσχει στους μαθητές περισσότερα κίνητρα για να ασχοληθούν με τη ρομποτική και να ανακαλύψουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να βρίσκουν μόνοι τους λύσεις πάνω σε ποικίλα προβλήματα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, με βασικά εργαλεία την ευρηματικότητα και την φαντασία τους.
Παιδιά όλων των ηλικιών μπορούν να λάβουν μέρος είτε ατομικά είτε σε ομάδες, Για την συμμετοχή στο πρωτάθλημα δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις ρομποτικής, καθώς είναι έτσι διαμορφωμένο, ώστε οι μαθητές με μικρότερη εμπειρία στο αντικείμενο να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις δραστηριότητες και αντίστοιχα τα παιδιά με μεγαλύτερη εμπειρία να διατηρούν το ενδιαφέρον τους.
Μαθήματα πανεπιστημιακού επιπέδου παρουσιάζονται στα παιδιά με τρόπο τέτοιο ώστε να μπορέσουν να κατανοήσουν σύνθετες έννοιες και να μάθουν για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι ιστοσελίδες στο ίντερνετ, να γνωρίσουν τα παράδοξα του ηλιακού μας συστήματος και να εξερευνήσουν τον γαλαξία μας, να φτιάξουν δικές τους εφαρμογές και παιχνίδια, να μάθουν για το ποινικό δίκαιο και να αντιδικήσουν σε ένα εικονικό δικαστήριο και πολλά άλλα!
Μέσα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα του TLC, τα παιδιά θα ανοίξουν τους ορίζοντές τους σε θέματα και πεδία που τους ενδιαφέρουν, με τον πιο ευχάριστο και ταυτόχρονα δημιουργικό τρόπο.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Movie Making
Στο πρόγραμμα αυτό οι μαθητές θα μάθουν στην πράξη την διαδικασία δημιουργίας ενός Stop Motion Video αλλά και της επεξεργασίας που οδηγεί στο τελικό αποτέλεσμα.
Αστροφυσική για παιδιά!
Γιατί η Γη έχει η εποχές; γιατί τα αστέρια κουνιούνται το βράδυ στον ουρανό; Τι είναι οι μαύρες τρύπες και ποιος είναι επιτέλους αυτός ο νεύτωνας; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα απαντώνται μεσα από αυτό τον κύκλο μαθημάτων αστρονομίας.
Game development για παιδιά!
Στο πρόγραμμα αυτό τα παιδιά θα κατασκευάσουν τις πρώτες τους εφαρμογές και παιχνίδια και θα γνωρίσουν βασικές αρχές προγραμματισμού ,επεξεργασίας γραφικών και 3D αντικειμένων καθώς και τις βάσεις για το Game Design.